Diagnostic si documente medicale

18 octombrie 2010

Scriu din nou abia astazi, pentru ca am fost nevoita, de cauze obiective, sa stau cateva zile departe de calculator.

Voi posta, mai jos, cateva dintre documentele medicale cele mai recente, din care reiese atat diagnosticul (NEURINOM ACUSTIC sau SCHWANOM VESTIBULAR – adica TUMORA PE CREIER), cat si dimensiunile actuale ale acestei tumori, masurate la RMN-ul pe care l-am facut acum aproximativ o luna (pe 2 septembrie 2010).

One response to “Diagnostic si documente medicale

  1. Buna seara,
    Este adevarat ca nu am primit niciodata raspuns la ce am trimis legat de acest subiect, dar nu voi obosi sa sper…
    O sa ma intrebati – de ce ? Iar eu am sa va raspund : daca as obosi copii mei ar insemna sa moara, asa ca nu am de ales si nu trebuie sa obosesc – priveste si spune-mi daca ati fi eu, ce ati face, ati continua, sau ati obosi :


    http://www.acasatv.ro/noutati-acasa/emisiuni/la-povestiri-adevarate-doua-surori-gemene-au-urgent-nevoie-de.html

    Multumesc ca macar mi-ati dat sansa sa sper ca n-am sa obosesc…
    Daniela Zaharia
    tel.0763664224

Lasă un răspuns

